Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2007 11:44 - Любовта... на Бог, показана на дело, а не само на думи...
Автор: val Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2090 Коментари: 5 Гласове:
0



Вчера ми се прииска да гледам отново “Страстите Христови”. Успях лесно да го сваля ... и днес сутринта бях разтърсена и съкрушена, отново....

 

Господ понесе моето наказание. Той знае какво ни очаква и колко е невъзможно за човека сам да стигне до Него!

 

ЛЮБОВТА МУ Е ВЕЛИКА!!! Не мога да я схвана напълно, но едно знам – Бог ме обича и понесе заслуженото от мен наказание, Той претърпя заслуженият от мен побой! Той се смири и остави славата си в Небесата, за да приеме човешки образ и да изтърпи онова, което не иска ние да претърпим.... (“а там ще бъде плач и скърцане със зъби”.... ад! Без Господа, без любов, без почивка, без милост, без мир..........без ГОСПОД!!!)

 
image

Христос понесе бремето, което аз не мога да нося! Той ми прости и ми показа съвършеният път на ЛЮБОВТА. “Защото няма по-голяма любов от това да дадеш живота си за приятелите си!”

image

 

Как ми се иска да мога с радост да нося кръста си!

 

 imageТова е моето място, но Христос отиде там вместо мен!

 

Това мога да кажа след като вече веднъж излях мислите си и .... загубих всичко, та трябваше да повторя!

 

БОГ сам говори на сърцата ни чрез филма и за всеки има послание!

Приятен ден! Нека днес (а и винаги) имаме Неговата Любов за пример и с дързост да носим кръста си!



Тагове:   Бог,   дело,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. slavei - Филма наистина е разтърсващ!
24.01.2007 12:44
Много истински и силно въздействащ!
Това, което направи Исус за нас е ....необяснимо!
Тази любов не може да бъде обяснена, тя само пленява! Точно тази любов спечели и моето сърце!

Приятен ден и на теб, Вал!;)
цитирай
2. анонимен - Здрасти Валя
25.01.2007 14:06
мммм Валя от Варна ли е това :)

- попита Яна от София
цитирай
3. val - ммммммммм.... да
25.01.2007 16:49
И да и не!
Валя, която до преди 2 години учеше във Варна, после работи в София... и сега вече е в Пловдив!

А, това Яна, от ... Костенец ... ли е?
Можеш да ми пишеш лично съобщение, иначе можеш да ме видиш и на снимките...
цитирай
4. merita - Но аз уповавам на Твоята милост;...
25.01.2007 17:50
Но аз уповавам на Твоята милост;
Сърцето ми ще се радва в спасението Ти.
Наистина да се радваме на Божията любов!
цитирай
5. inthelight - Радвам се да видя такъв постинг в блога!
30.01.2007 21:47
Валя, Христос внесе в живота ми промяна, за каквато се надявах преди - но никога не можех да постигна!...
Сега съм щастлива да живея в тази Любов, с която Бог ме прие и възстанови перфектно живота ми! :) Но без Исус това би било невъзможно...
Чао!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: val
Категория: Други
Прочетен: 533351
Постинги: 88
Коментари: 429
Гласове: 2536
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031