Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2007 16:24 - НАП - Национална Агенция ПАРОДИЯ
Автор: val Категория: Други   
Прочетен: 4849 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

И тъй - малко ходене по мъките!

Знам, че е добре човек да уважава управниците си, защото те са поставени от БОГ на това място и всеки народ заслужава управниците си - така казва Библията, до колкото знам.

Та, злочестното ми ходене по мъките.
Ще започна с малко предистория: не поради смяна на фамилията, но по друга причина се наложи да си сменя личната карта - промяна на постоянния адрес от гр. Добрич в гр. Пловдив. Успешно, след не малко премеждия отново - нали има бюрокрация и там - се справих със задачата. От вчера вече имам нова лична карта. Та, нов постоянен адрес, и доста неща се сменят.

Поради необходимостта от ходене по лекари (от предните постинги знаете причините) се наложи да си сменя и личният лекар. Така нареченото GP да ми е от Пловдив. И това успях - след поредното чакане пред кабинета днес - около час, но настроението на лекарят все пак поразмаза насъбралата се апатия у мен, защото си личеше, че е човек, който си разбира от работата и е внимателен към оплакванията на пациентите си. Дори ми каза, че още утре сутринта ще ми даде нужното ми направление, само да ме регистрирал в НЗОК.

И от тук започва проблемът ми. Към момента се водя с непрекъснати здравни права, обаче имам цели 3 месеца неплатени, а и с този сега (ноември) стават 4. И с повече от 3 неплатени месеци ти прекъсват здравно-осигурителните права. И видите ли, аз като един съвестен гражданин на нашата държава тичам да си платя осигуровките.

ОБАЧЕ, сблъсквам се с един въпрос: "Към коя ТД на НАП да си платя осигуровките, като всяка дирекция я обслюжва различна банка и кога и как ще разберът за платените ми осигуровки?".

Звъня на "Национелен информационен телефон на НАП 0700 18700 и вежливата операторка ми заявява, че не може да ми помогне. Да се обърна към колегите в НАП Пловдив и те да ми дадели сметките, по които да си внеса здравните осигуровки. Да АМА НЕ! Когато звъннах на посочения от нея телефон, служителката там ми заяви, че тя не се занимава със здравно осигуряване и не може да ми помогне, но ще ми даде телефона на други колеги, които да ми отговорят. Когато звъннах на Г-н Ал. Баев, към когото тя ме препрати се оказа, че видиш ли, той не можел да ми даде информация. /Между другото той изобщо не беше в час за какво му говоря./ Каза ми, че имали консултации всеки вторник и четвъртък и да отида на място и да попитам.


Е, това ако не е ПАРОДИЯ, ТО ПРОСТО ДРУГИ ДУМИ НЯМАМ!

Плащаш си цял живот и осигуровки и какво ли не, а когато ти се наложи - отиваш на "частно", защото държавното нещо все те е "прецакало".

Дай Боже по-малко подобни преживявания за всички нас!
Дано Господ се смили над нас, народът ни и управниците ни, и ТОЙ да царува - не само на думи.


Поздрави и приятни почивни дни!




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - Просто отиваш в банката и си плащаш. ...
30.11.2007 18:59
Просто отиваш в банката и си плащаш .Ако си забелязал в платежното се пише и ЕГН,а друг като твоя едва ли има.ТД на НАП в случая е без значение.
цитирай
2. анонимен - Плащането е по ЕГН, тъй че няма зн...
30.11.2007 19:08
Плащането е по ЕГН,тъй че няма значение къде,
цитирай
3. boyana - Влезте, моля, в сайта на НАП-www. ...
30.11.2007 21:07
Влезте,моля ,в сайта на НАП-www.nap.bgКолегите как да ви продиктуват сметките по телефона!
Адрес:ул. “Скопие” 106
Републикански бюджет
Банка:„Инвестбанк” АД Пловдив
BIC:IORTBGSF
IBAN:BG44IORT73758150000000
Вноски ДОО
Банка:„Инвестбанк” АД Пловдив
BIC:IORTBGSF
IBAN:BG39IORT73758550001900
Вноски НЗОК
Банка:„Инвестбанк” АД Пловдив
BIC:IORTBGSF
IBAN:BG02IORT73758650002000
Вноски ФГВРС
Банка:„Инвестбанк” АД Пловдив
BIC:IORTBGSF
IBAN:BG62IORT73758750002100
Вноски ДЗПО
Банка:„Инвестбанк” АД Пловдив
BIC:IORTBGSF
IBAN:BG25IORT73758850002200
Вноски УчПФ
Банка:„Инвестбанк” АД Пловдив
BIC:IORTBGSF
IBAN:BG85IORT73758950002300
За данъци айта на НАП-
цитирай
4. estir - Здравей Вал
01.12.2007 10:48
Какво да се прави системата ни е такава,затова и много хора не си плащат осигуровките ,защото направления няма и трябва да отиват на частно и да си плащат.
Въоръжи се с търпение и дълготърпение.
цитирай
5. val - Определено ми е нужно дълготърпение
12.12.2007 09:13
Съжалявам за този постинг, но ми е тъжно, когато системата не работи - имаш нужда от адекватна помощ, а онези, които би трябвало да ти помогнат - ги няма. Но забележете колко бързо откриха този постинг, та и ми отговориха - и пак нищо по същество на въпроса ми.

Ето ти сметките - внасяй си парите и това е, а къде - е, вярно, че е по ЕГН, ама представете си, че нещо по "пътя" се загуби - те агенциите не обменят много често информация мисля - така беше с данъчните ни декларации - коагто тук в Плводив си поискахме справка, че не дължим данъци, ни казаха, че декларациите ни не са обработени, а те преди почти година дори ни бяха възстановени суми - представете си колко често обменят информация ТД-тата на НАП помежду си!

Ще опитам. Без друго имам и още някои други неща да реша, та ще ги платя, пък БОГ да се погрижи във всичката тази бъркотия всичко да е наред.

Да ме извинят служителите в институцията, но работата им напълно мен като данъкоплатец не ме удовлетворява.
Господ да се смили над нас, да ни очисти от греховете ни, да ни изобличи и да ни даде праведни управници.

Поздрави на всички!
цитирай
6. estir - Здравей Вал
13.12.2007 10:30
Не мисля,че някой е удовлетворен като данъкоплатец,но системата ни е такава.
Господ е много милостив и любящ Баща.Той ни е дал
власт и сила да настъпваме змий и сорпии,но ние не сме застанали твърдо на скалата Исус.Когато в църквата всичи застанем един до друг без да гледаме отрицателно на другия ,и всеки вземе горящата факла и меча и започнем да ги употребяваме вярвам ,че нещата ще се променят.
За сега много са малко тези които държат държат тези неща в ръцете си.
Божият мир с тебе и в домът ти.
цитирай
7. анонимен - за нап
02.05.2009 15:54
който не си плаща
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: val
Категория: Други
Прочетен: 535310
Постинги: 88
Коментари: 429
Гласове: 2536
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930